VI Fira d’Empresa Jove Europea amb la nostra cooperativa TeamCoop

El passat 19 de maig els alumnes del PFI d’oficina i serveis administratius en general van participar en la VI Fira d’Empresa Jove Europea amb la nostra cooperativa TeamCoop.

Va ser un dia intens, molt profitós i va representar la cirereta del pastís d’un treball exigent que l’alumnat ha dut a terme al llarg de tot el curs i que ha consistit a realitzar les tasques que es duen a terme en una cooperativa.

Aquesta feina ha estat doblement enriquidora, perquè van comptar amb la col·laboració d’un centre soci d’Oviedo, el Col·legi Nazaret que va aportar productes de la seva zona, amb la qual cosa a la paradeta de l’institut es va poder vendre xoriço a la sidra, formatge Afuega’l Pitu, crema de cabrales i, també, paté de cabratxo.

Així mateix, no hi van faltar productes autòctons com la coca de vidre i de forner, el pa de llavors i els panadons d’espinacs i pinyons, ja que, sense dubte, són alguns dels que millor ens defineixen.20160519_093534 (2) 20160519_100747 (2)

En resum, la iniciativa va ser un èxit de vendes gràcies al treball en equip i la implicació de tothom i, a més, cal donar-los l’enhorabona perquè no han oblidat la vessant solidària i han entregat el 15% dels beneficis que han obtingut a la Fundació Jericó.

Moltes felicitats Teamcoop!

20160519_094922 (2)