voleu conèixer a fons els animals? entreu al ZOOTEMPLER que han fet els i les alumnes de Primer d’ESO?

ZOOTEMPLER

preview60 pieceINS

LA PORTA D’IMATGE PERSONAL

La “porta del paradís” dona accés a l’àrea d’imatge personal. Fusiona sobre un fons de fusta un motiu floral renaixentista amb el darrer crit d’ornament d’ungles. És el resultat de la cooperació entre 3 dels nostres PFIs: fusteria, imatge personal, manteniment d’instal·lacions.
Sou convidats a traspassar-la.… Llegeix més»

Salut i Escola. Consulta oberta

Aquest curs tindrem a l’institut una professional de la salut que forma part del Programa Salut i escola. Tindràs a la teva disposició, quinzenalment, una consulta totalment personal i confidencial sobre qualsevol tema de SALUT que et preocupi. Si vols més informació entra a Llegeix més»

Visita a la casa de la fusta dels alumnes d’oficina

El divendres 21 set, els alumnes del PFI Aux. d’oficina i serveis administratius en general, hem realitzat una visita professional a la Casa de fusta de l’Ajuntament de Lleida.
Alguns dels coworkers que allí hi treballen ens han explicat la seva experiència en aquesta modalitat de… Llegeix més»