PORTES OBERTES 2021

HORARI DE 8:30h a 13:30h.

Demana cita prèvia (973272472)

Carnaval temàtic 2021

Dijous de disbauxa als templers. Vam celebrar el carnaval 2021 amb la posada en escena de les temàtiques triades per cada grup- classe. Molt treballades per totes i tots els alumnes cuidant fins l’últim detall. Vam acabar la jornada amb l’entrega de premis i acomiadant… Llegeix més»

CHESSBOTIC

El dia 18 de desembre vam despedir el trimestre realitzant el Cheesbotic és un ESCAPE ROOM educatiu de robòtica i escacs que es desenvolupa al propi centre escolar. És una experiència educativa avançada, mai vista: english, gamificació, pensament computacional, estratègia, concentració i diversió.

Tallers realitzats… Llegeix més»

Tallers robòtica i anglès

Ja estem a la recta final dels tallers d’anglès impartits per l’escola Smart School, ha estat una experiència molt enriquidora per tots.
Hem fet tallers en anglès de :

• robòtics in english
  •  videogames and animations
  • Gamification : scape room

Tallers realitzats gràcies Programa d’orientació i reforç per a la millora… Llegeix més»