PREINSCRIPCIÓ i MATRICULA ESO

19 d’abril de 2021: llista de sol·licituds amb puntuació provisional

Del 20 al 26 d’abril de 2021: presentació de reclamacions

30 d’abril de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions

5 de maig de 2021: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts

7 de maig de 2021: llista ordenada

4 de juny de 2021: oferta final de places escolars

Publicació del nombre definitiu de places escolars per centre i curs que és el que s’utilitza per a l’assignació de places.

7 de juny de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera

Del 14 al 18 de juny: matriculació dels alumnes de 1r d’ESO
Del 28 de juny al 2 de juliol: matriculació dels alumnes de 2n a 4t d’ESO

Construcció molecular

Sembla xocant representar materials tan durs com el diamant amb plastilina. Igual de sorprenent que el mateix element, el carboni, segons com estigui enllaçats els seus àtoms tinguem grafit o diamant o…bé, d’allò va el video de Stop Motion que hem creat en l’assignatura de… Llegeix més»

Carnaval temàtic 2021

Dijous de disbauxa als templers. Vam celebrar el carnaval 2021 amb la posada en escena de les temàtiques triades per cada grup- classe. Molt treballades per totes i tots els alumnes cuidant fins l’últim detall. Vam acabar la jornada amb l’entrega de premis i acomiadant… Llegeix més»

CHESSBOTIC

El dia 18 de desembre vam despedir el trimestre realitzant el Cheesbotic és un ESCAPE ROOM educatiu de robòtica i escacs que es desenvolupa al propi centre escolar. És una experiència educativa avançada, mai vista: english, gamificació, pensament computacional, estratègia, concentració i diversió.

Tallers realitzats… Llegeix més»

Tallers robòtica i anglès

Ja estem a la recta final dels tallers d’anglès impartits per l’escola Smart School, ha estat una experiència molt enriquidora per tots.
Hem fet tallers en anglès de :

• robòtics in english
  •  videogames and animations
  • Gamification : scape room

Tallers realitzats gràcies Programa d’orientació i reforç per a la millora… Llegeix més»