SANT JORDI ALS TEMPLERS

Un any més, vam celebrar la diada de Sant Jordi amb una representació dramatitzada, aquesta vegada de titelles. Un grupet de 8 nois i noies d’ESO de la Central, dirigits per la Meritxell Olivan, van preparar La llegenda de Sant Jordi  i se’n van anar de bolos. Amb l’ajut de l’alumnat de la Patrulla Templers, dirigits pel Miguel Pérez, durant la setmana del 18 al 22 d’abril, vam fer l’obra a l’Escola Terres de Ponent, a l’Escola Bressol Municipal Germans Grimm, a l’Escola Bressol Municipal Parc de Gardeny i a l’Escola Magí Morera. Un bon nombre de petits i petites bocabadats van seguir la representació i van aplaudir els nostres artistes.

La resta dels alumnes d’ESO també van treure la paradeta de llibres, roses i punts de llibre que havien estat treballant a classe durant les últimes setmanes. A més a més, a les classes, es van preparar poemes i es van fer altres activitats relacionades amb la literatura.

DSCF2177 DSCF2226 DSCF6525 DSCF6573