CARNESTOLTES AL TEMPLERS

Ha arribat el Carnestoltes a l’institut!
Durant una colla de dies els nois i noies d’ESO van estar preparant màscares amb la seva pròpia fotografia modificada i tunejada, van fer unes capses en forma de cara de robot amb materials reciclats i els nois de la Patrulla Templers van construir un ninot, el Rei Carnestoltes. Tot això per celebrar el Carnaval el divendres 5 de febrer.
A més a més, els i les alumnes del PPP2 d’Estètica i Perruqueria van maquillar els nens d’Educació Infantil de l’Escola Magí Morera. Estaven molt graciosos i s’ho van passar molt bé, tot i els nervis pel fet d’anar de visita a l’institut…         Ah! I tot l’alumnat d’ESO que va voler, també es va fer maquillar.
I cap al final del matí vam anar a cremar el Rei Carnestoltes al Parc Templer. Allí vam llegir el seu testament i vam veure com les flames s’emportaven el nostre ninot. Ara, a esperar el proper…