Jornada de Sant Jordi a Can Periquet

Aquest passat divendres vam gaudir d’una magnifica jornada a l’Institut Can Periquet amb un seguit d’activitats relacionades amb la literatura i la poesia amb gran participació i disbauxa de l’alumnat i el professorat.

Per tot plegat, donem les gracies a tot l’equip de Can Periquet per tot l’esforç d’organització i preparació de les activitats, i als alumnes i famílies que també han participat.

Les activitats més destacades van ser les següents:

• Jocs Florals: Concurs literari de les diferents llengües impartides al centre per nivells.
  • Passatge de la Clau: Joc de resolució dels diferents enigmes literaris per tal de trobar la clau del misteri.
  • Taller de manualitats: Creació d’una rosa de Sant Jordi feta en paper i altres materials a l’abast de tothom.
  • Conte Contes: Clàssic Conte-Contes, però sempre sorprenent.
  • Cloenda: Final de la Jornada amb reflexions dels alumnes.

Jocs florals

Passatge de la Clau

Taller de Manualitats

Conte Contes