DEBAT SOBRE L’ÚS DELS MÒBILS AL NOSTRE INSTITUT

Benvolgudes mares i pares,

La setmana passada vam iniciar un debat sobre l’ús dels mòbils a Can Periquet per arribar al màxim consens sobre l’ús adequat d’aquesta eina a l’institut. Des de fa mesos sentim la necessitat de poder-ne parlar amb tota la comunitat educativa: alumnat, famílies i professorat.

Com a Institut que aposta pel diàleg i no per una normativa sancionadora o punitiva, ens agradaria poder arribar a un consens i aconseguir el compromís de tots i totes. En cap cas es tracta d’un votació sobre mòbils si o mòbils no, sinó un espai de reflexió, de debat, i d’  intercanvi d’opinions per poder escoltar totes les veus.

Com a centre educatiu és responsabilitat nostre educar en el respecte i la responsabilitats de tots els nois i noies. El docents del centre hem format equips de treball, els nostres nois i noies guiats pels consellers han fet debat a través de les assemblees i les nostres famílies s’han trobat virtualment per parlar-ne.Hem utilitzat unes preguntes que ens han servit de guió i també hem buscat experiències i opinions d’altres centres.

El següent pas serà posar en comú totes les veus i fer-les arribar als tres sectors de la comunitat educativa.

Us mantindrem informats de com avancem i a quins acords hem arribat!!!!!!