Comencem el primer projecte transversal !!

Apreciades famílies,

Del dilluns 3 de desembre, fins el dijous 20 de desembre, iniciarem el nostre primer projecte transversal anomenat:

Deu dies per crear un cel

que té per objectiu endinsar-nos en l’estudi de l’univers.

Amb aquest projecte volem que l’alumnat investigui i aprengui continguts relacionats amb l’univers des de diferents perspectives.

Treballaran en equips cooperatius i cada equip s’aproparà a l’univers amb un enfoc diferent: el Cel científic, el Cel tecnològic, el Cel històric i el Cel humanístic.

Hi introduirem també el personatge del Petit Príncep. Les seves reflexions durant el viatge a diferents planetes ens ajudaran a pensar com les persones ens enfrontem al món i quins són els valors que ens guien. (franja de treball “Bon Dia”

Tindrem la sort de comptar amb un Planetari digital (dilluns 3 de desembre) al gimnàs del nostre institut que ens oferirà activitats d’immersió a l’astronomia. Aquest serà el punt de partida del nostre repte!

Tancarem el projecte amb una mostra del treball realitzat i la representació d’una adaptació de la novel·la del Petit Príncep. Tot l’alumnat hi participarà, ja sigui amb la interpretació de l’obra, l’escenografia, la música, el muntatge de l’exposició…

L’esdeveniment tindrà lloc el dimecres 19 de desembre a les 18.00h. de la tarda al Centre Cívic de Ca n’Oriac. Us hi esperem a tots i totes, per tal que pugueu veure l’obra i l’exposició dels diferents treballs que els vostres fills/es han realitzat en aquestes darreres tres setmanes del trimestre

Ens faria molta il·lusió que totes les famílies ens hi pugueu acompanyar.