Participem en el Fòrum del Canvi Climàtic del Vallès Occidental

El dijous 13 de desembre un grup de 7 alumnes ha assistit al Fòrum del Canvi Climàtic organitzat per la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya a la Biblioteca del Nord de Sabadell. Aquesta trobada ha reunit alumnat i professorat de diferents instituts del Vallès Occidental per compartir experiències. Hem començat amb una ponència molt interessant de tres persones que treballen per mitigar el canvi climàtic des de diferents àmbits: un cooperativista que fomenta la mobilitat sostenible, un agricultor ecològic del Priorat que ens ha explicat com l’afecta el canvi climàtic i l’únic glaciòleg de Catalunya que ens ha mostrat evidències del desglaç a les nostres muntanyes més properes del Pirineu. Posteriorment, l’alumnat i el professorat ens hem separat per a dur a terme un intercanvi d’experiències que més tard, hem pogut posar en comú en finalitzar l’acte. Després de la fotografia final, hem tornat amb molta energia cap a l’institut ja que hem agafat un munt d’idees que podem tirar endavant en el marc del nostre projecte de l’Agenda 21 Escolar de Sabadell.