Comunicat: tasques per l’alumnat durant el tancament del centre

Benvolgudes famílies de l’Institut Ca n’Oriac,

Esperem que tots i totes estigueu bé.

Atès que la situació de tancament del centre s’allargarà, com a mínim, fins passades les vacances de Setmana Santa, l’equip docent us vol fer arribar les següents consignes en relació a les tasques i activitats dels vostres fills i filles per aquests dies.

• Totes les tasques i activitats estan penjades a la carpeta Kairós del Google Classroom.
  • En aquesta carpeta hi ha una proposta d’activitats generals i una altra d’activitats concretes per àmbits i matèries.
  • Les activitats d’àmbits i matèries s’han de fer. Es penjaran cada dimarts i el límit per lliurar-les serà el següent dilluns a la nit.
  • El professorat farà un retorn a l’alumnat de les tasques lliurades amb una valoració personalitzada.

És important que els vostres fills i filles dediquin una estona fixa de treball al dia i que vosaltres els pugueu donar suport i seguiment en aquest aprenentatge diari.

Davant de qualsevol dubte que necessitin consultar, l’alumnat pot utilitzar els correus dels seus tutors i del professorat en general per comunicar-se.

Tot desitjant que aquesta situació tan difícil acabi el més aviat possible, l’equip docent us envia una forta abraçada.

Equip docent

Comunicat del Departament d’Educació en relació al coronavirus

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar el comunicat que el Departament d’Educació ha fet referent al coronavirus:

1. El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. Seguirem prestant  atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.
  2. Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.
  3. També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a
  4. El Departament d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.

Rebeu una cordial salutació.

Tornem al teatre!

Ahir els alumnes de 2n d’ESO van assistir a la representació de LA dernière danse de Brigitte de la companyia Cero en Conducta. Una mostra més de l’excepcional programació de La sala teatre. Un dels tresors artístics a Sabadell. Felicitats per tanta bona feina!