Clausura Programa INSPIRA

Aquí teniu una mostra del treball del projecte INSPIRA amb alumnes del nostre institut, presentat a Barcelona a la clausura d’aquest programa. Objectiu principal: Fomentar les vocacions científiques entre les noies.… Llegeix més»

1 MINUT DE SILENCI PER LA TERRA!

El divendres 24 de maig els i les alumnes de l’Institut ca n’Oriac ens vam sumar a la iniciativa 1 MINUT DE SILENCI PER LA TERRA! proposat per la Xarxa d’Escoles Sostenibles de Catalunya. El resultat va ser aquest vídeo tan bonic!.

Descobrim la Colla de Sabadell

Projecte transversal 2n trimestre
Durant la setmana del 8 al 12 d’abril realitzarem el segon projecte transversal “La volta de pocavergonyes“.
Amb aquest projecte coneixerem qui era la Colla de Sabadell i quines aportacions culturals van fer a la ciutat.
Treballarem al voltant de l’art, la cultura… Llegeix més»

Acte de cloenda Inspira

Com sabeu, aquest segon trimestre hem comptat amb sis  sessions de treball a l’hora de tutoria del programa Inspira . Sis dones científiques han vingut a les nostres aules a treballar el tema de les vocacions científiques entre les dones. Aquí teniu la invitació que ens han fet… Llegeix més»

Dissenys de logos pel nostre institut