Participem al Campionat de Scrabble Escolar

Els alumnes de primer i segon del nostre institut han participat al 9è Campionat de Scrabble Escolar en Català, pertanyent al programa Ciutat  i Escola de l’Ajuntament de Sabadell, que s’ha dut a terme a l’institut Pau Vila. 20 parelles de primària i 20 de secundària, en total uns 80 alumnes, han convertit de nou a Sabadell en el centre d’atenció de l’Scrabble. I les rondes es succeïen amb alternatives en la classificació, alegria, emoció, companyonia i mots s’intercalaven, prement els rellotges marcadors o buscant la fitxa que donava per posar la millor paraula.  Felicitats a tots els participants i recordeu que podeu assistir a la gran final de secundària 2020 el dia 9 de maig a Altafulla (Tarragona) a partir de les 10:30 del matí a la Sala La Violeta.