SORTIDA MONTSERRAT CFGS D’ENSENYAMENT I ANIMACIÓ SOCIOESPORTIVA (EAS) I ALUMNAT DE 3r D’ESO

El passat 22 de febrer, un grup de 7 alumnes de 1r curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva, juntament amb els professors del nostre institut, la Mireia Ràfecas i el Ramon Vallverdú, van anar a Montserrat a preparar la ruta que es durà a terme el proper dimecres 13 de març. En aquesta sortida hi participaran tot l’alumnat de 1r curs del cicle de grau superior d’EAS i els/les alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Andreu Nin.

L’alumnat del Cicle elabora i executa aquesta sortida en el medi natural com a part curricular del Mòdul professional 6, Activitats d’oci i temps lliure, concretament dins la UF número 3, .corresponent als seus estudis. De manera transversal, el grup de 7 alumnes, anteriorment citats, fan servir aquesta preparació de la sortida com a projecte a avaluar dins el MP 3, Planificació de l’animació esportiva.