L’INS. ANDREU NIN, EN EL 19è ESPAI DE L’ESTUDIANT DE VALLS

Els dies 14 i 15 de març, a la Sala Kursaal de Valls, l’Institut Andreu Nin tornarà a estar present en el seu estand, mostrant novetats i informant sobre nous projectes educatius.

La Fira  reuneix de nou tota l’oferta educativa de la Comunitat, en un mateix lloc. Un esdeveniment on es cobreix tot l’espectre educatiu perquè els alumnes puguin orientar-se i informar-se sobre l’actualitat de l’ensenyament en la Comunitat.

Des de l’institut estarem en la fira per a resoldre dubtes sobre els tipus de formació, així com donar a conèixer els nostres treballs i tota la nostra oferta educativa perquè els alumnes  puguin decidir sobre el seu futur.

La finalitat d’aquesta fira és ajudar a tot l’alumnat  a prendre decisions importants per al seu futur professional i acadèmic més immediat, oferint una guia i orientació pràctica i veritablement útil.

Som conscients que és la formació dels nostres alumnes la nostra veritable tasca, per això, convidem a tota la comunitat educativa a participar i gaudir d’aquesta fira  dijous 14 de març en horari de matí i tarda i divendres 15 de març en horari de matí.