SESSIO DE SENSIBILITZACIÓ A L’ESPAI EMPRESARIAL DE L’EINA

L’alumnat de 2n d’EMV i 2n d’AAFE ha assistit a una xerrada de sensibilització empresarial a l’EINA, on se’ls ha explicat els diferents serveis que ofereixen de manera gratuïta per les persones amb ganes d’empendre, i s’ha fet una breu pinzellada al pla d’empresa que estan elaborant des del módul d’empresa i iniciativa emprenedora. Finalitzant amb el conjunt d’ajudes econòmiques que podrien optar en cas de tirar endavant amb la idea de negoci.

Aquesta visita s’engloba dins del mòdul d’empresa, en el qual l’alumnat està aprenent el funcionament i creació d’una empresa del seu sector. Treballant des de la idea inicial de negoci, anàlisi de necessitats i mercat de treball, formes jurídiques d’empresa, i creant el seu propi pla d’empresa.

L’experiència un any més ha estat molt satisfactòria, plasmant de primera mà, tot el contingut estudiat a l’aula, a més de fer visual els serveis més propers.

Al finalitzar la xerrada l’alumnat ha pogut visitar les diferents dependències que disposen, com el viver d’empreses i l’espai coworking.