PROJECTE ERASMUS +

El nostre institut ha començat aquest curs 17-18 la seva participació en el projecte europeu ERASMUS +, anomenat “Flying with the Wings of Mythology through time and space”  i que tindrà una durada de 2 anys acadèmics.

El projecte, en el que participem conjuntament amb centres educatius de Grècia, Islàndia, Polònia, Lituània, Itàlia i Finlàndia, té com a objectiu la internacionalització del nostre alumnat en cultures i societats diverses per arribar a unes metes comunes. Hi podran participar un total de 8 alumnes de 3r, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat i aquests alumnes tindran la possibilitat de fer un intercanvi d’una setmana amb alumnes dels altres països participants.

La setmana del 23 al 27 d’ octubre, la directora del centre Susana Ecay i la coordinadora del projecte i professora d’anglès Sari Bernal han viatjat a l’escola Grunnskòlin í Breiddalsshereppi en la localitat de Breiddalsvik, Islàndia per a començar amb l’organització del mateix.