JORNADA POLIESPORTIVA A COMA-RUGA 17-06-19

La jornada Poliesportiva a Coma-ruga, adreçada als alumnes de 3r i 4t d’ESO que tenen pagades les activitats, suspesa pel mal temps d’avui es realitzarà el proper dilluns 17 de juny. Les activitats seran les mateixes que s’havien planificat.
Sortida: 8:15. Farem la caminada solidària (Gotes pel Niger) des de l’Institut fins a Coma-ruga i allà a partir de les 9:30 començarem les activitats següents:
-Skate i scooter,
– Beach Tennis
– Rugbi Platja
– Vela
-Caiac
– Pàdel Surf.
Els alumnes faran un “tastet” d’aquestes activitats més alternatives en l’entorn de la platja.
Les activitats s’acabaran a les 13:30. Els alumnes amb autorització per quedar-se a Coma-ruga es podran quedar i els altres tornarem amb tren al Vendrell on arribarem entre les 14:30-14:45 a l’estació de Vendrell.
Per qualsevol dubte escriviu a: rsalvans@insandreunin.cat