ERAMUS + PROJECT: ROMANIA 2019

La setmana del 20 al 24 de maig, 6 alumnes de 1r cicle d’ESO de l’Institut Andreu Nin, junt amb 3 professors, van viatjar a Romania per participar en el programa Erasmus+ “Sustain European Culture and Enviroment in an App”.

Es van instal·lar en la zona de Bacau i Slanic Moldova. Durant la setmana, l’alumnat va conviure amb estudiants d’altres països: Holanda, Malta, Romania i Itàlia. Allí, utilitzant l’anglès com a llengua comuna, van intercanviar moltes experiències. Van visitar les seves escoles i instituts; van realitzar diverses activitats a la natura, com per exemple, una bona passejada pels seus increïbles boscos on van ajudar, junt amb un equip de forestals, a mantindre’ls nets. A més a més, van visitar el Castell de Bran (o també anomenat Castell de Dràcula) i van gaudir d’una fantàstica nit, on van provar la gastronomia romanesa i van disfrutar de tots els seus balls regionals.

Va ser una setmana molt enriquidora i una gran experiència per a tot l’alumnat on van fer una fortes amistats que de ben segur conservaran per sempre. Ara, els següents alumnes ja esperen la pròxima trobada, que tindrà lloc a Holanda el mes de novembre. Quina il·lusió!!!