II JORNADA DE MEDIACIÓ

El 21 de març l’alumnat de l’ESO va participar en la II Jornada de Mediació amb el lema “ajuda’ns a afrontar reptes”.

A cada classe es van debatre per grups la manera d’afrontar dos reptes vinculats amb el servei de mediació i la xarxa d’alumnat mediador. Les possibles solucions proposades per les diferents classes es van compartir en un Clasroom que va ser compartit per tots els nivells de l’ESO.

Simultàniament, i per promocionar el Servei de Mediació, es va fer l’entrega de premis a l’alumnat guanyador del concurs de cartells i de logotip del Servei.

Agraïm la participació de tot l’alumnat i el professorat que ha col·laborat en la realització de la Jornada!!!

Guanyador concurs de logtip: Eugeni Sánchez 3r A

Finalista concurs de logotip: Maroua Yefa. 3r C

Guanyadors del Concurs de Cartell del Servei de Mediació: Joel Vedoya i Abdelmungnim Toual

Més fotos de la jornada: