ELS ALUMNES DE 2n D’ESO PARTICIPEN EN EL PICA LLETRES

El divendres 23 de març tres alumnes de 2n d’ESO, la Danae de la Vega, el Ricard Colet i l’Albert Asensio, van participar en el concurs del Pica Lletres.

I què és el Pica Lletres? Doncs es tracta d’un concurs per a diferents ràdios i televisions amb la col·laboració de la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya i el suport de l’Institut d’Estudis Catalans. El concurs consisteix en diferents proves, amb una prova estrella, lletrejar paraules de diferents nivells.

El concurs es va portar a terme als estudis de Ràdio el Vendrell, una experiència molt enriquidora per als nostres alumnes, que van competir contra un institut de Vic. Van fer un gran paper, van aconseguir una gran puntuació que els va donar l’oportunitat de situar-se en primera posició en el Picarànqing, i per assolir aquest objectiu es van apostar tots els punts guanyats en la Gran Paraula, un mot de gran dificultat que finalment no van aconseguir. Tot i així, van ser molt valents i  uns participants de categoria! Felicitats nois!