EL CFGS D’EAS I L’ANIMACIÓ DE VETLLADES I ESPECTACLES

Des de la UF d’Animació de vetllades i espectacles, la qual es cursa per primer cop al Cicle Formatiu de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva, es va organitzar un taller de maquillatge.

Seguint el que marca el currículum d’aquest cicle, l’aplicació d’aquestes tècniques, entre d’altres, com són les tècniques d’expressió i representació, així com l’escenografia i la decoració, són activitats que l’alumnat de 2n curs desenvolupa com a part de la seva formació. D’aquesta manera, finalitzant aquest mòdul, l’alumne tindrà un bagatge més ampli en l’àmbit de l’animació turística, una de les possibles sortides professionals del cicle d’EAS.

Us deixem alguna mostra de l’habilitat artística del nostre alumnat. No ens deixen de sorprendre! Genial!