DIA DE LA NO VIOLÈNCIA DE GÈNERE

ELS ALUMNES D’INTEGRACIÓ SOCIAL ASSISTEIXEN A LA XERRADA ORGANITZADA PER L’ASSOCIACIÓ DE DONES DE SANT SADURNÍ D’ANOIA

El passat dilluns, 18 de Novembre, l’alumnat de 1er del CFGS d’Integració Social van assistir a la xerrada del dia de la no violència de gènere, que va tenir lloc a la Sala d’Actes del Casal d’Entitats de Sant Sadurní d’Anoia.

L’alumnat ha pogut experimentar en primera mà que no hi ha millor antídot contra la violència de gènere que estar atentes a com repetim els patrons masclistes que hem après de les nostres famílies, de la nostra cultura i dels mites i contes que han anat traspassant de generació en generació.

La xerrada ha estat organitzada per l’Associació de Dones de Sant Sadurní i ha estat desenvolupada per la ponent Teresa Andreu Dubé.