CFGS D’ENSENYAMENT I ANIMACIÓ SOCIOESPORTIVA. TREBALLEM LES EMOCIONS A LA GRANJA ESCOLA

Els propers 7,8 i 9 d’octubre, l’alumnat de 2n curs del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva (EAS) farà una estada d’Educació Emocional i Emprenedoria a La Granja Escola de Santa Maria de Palautordera (Barcelona). Aquesta sortida està inclosa dintre del Mòdul Professional 02- Dinamització Grupal.

És una evidència, avui dia, que un estat emocional positiu afavoreix el rendiment esportiu, fa que les intervencions en grups tinguin un efecte més positiu i productiu. Tenint en compte això i l’experiència d’altres anys en fer aquesta sortida, recordem que aquesta estada crea sensacions molt positives i enriquidores en el nostre alumnat, ja que els fa viure situacions noves que poden incorporar en el seu futur professional. És una experiència molt recomanable!

Iniciem el curs amb moltes ganes, moltes activitats i noves experiències!