5a TROBADA D’ATLETISME 1r d’ESO INSTITUTS DEL VENDRELL. CFGS D’EAS

Un dels projectes que es desenvolupa des del MP3- Planificació de l’animació esportiva a 1r curs del CFGS d’EAS (Ensenyament i Animació Socioesportiva) és la Trobada d’Atletisme que s’organitza per a tots els nens i nenes de 1r d’ESO dels Instituts del Vendrell.

L’alumnat de 1r curs del Cicle treballa en l’elaboració d’aquesta jornada des de principi de curs. Després de rebre la formació teòrica en la planificació de projectes de caire esportiu, treballen organitzant-se en diferents comissions (Publicitat i RREE, Instal·lacions, Material, Recursos Humans i Comunicació).

Els alumnes de 2n curs participen com a conductors dels diferents grups, una ajuda imprescindible, mentre que l’alumnat de 1r curs dinamitza les diferents activitats.

Aquest divendres 12 d’abril ens esperen uns 475 alumnes de 1r d’ESO dels instituts del Vendrell (Mediterrània, Sagrat Cor, Baix Penedès i Andreu Nin). Gaudirem d’una jornada lúdica i competitiva.

Us hi esperem!!!

De moment…us deixem algunes fotos dels preparatius