26 D’ABRIL, L’AAFESTA 2019 (CFGS ANIMACIÓ D’ACTIVITATS FÍSIQUES I ESPORTIVES)

Un any més, ja tenim aquí la Festa de l’Esport de l’Andreu Nin!!!

Aquest divendres 26 d’abril, se celebrarà l’AAFESTA de l’Andreu Nin. Un projecte elaborat des del crèdit de síntesi de 2n curs del CFGS d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives, el qual aplega tot l’alumnat d’ESO de l’Institut Andreu Nin, des de 1r fins a 4t curs.

L’alumnat de 2n curs del cicle treballa des de l’inici de curs, dividits per comissions (publicitat, comunicació, recursos econòmics, activitats, instal·lacions) per poder dur a terme una jornada plena d’activitats físiques i esportives, on el gaudi de l’alumnat d’ESO és el principal objectiu. La col·laboració dels alumnes de 1r curs del cicle es fa imprescindible. Aquests condueixen els diferents grups d’ESO i, juntament amb els de 2n, dinamitzen les diferents activitats de la jornada.

Enguany tenim sorpreses! Hi ha novetats!

No us la perdeu! US HI ESPEREM!!!