25 D’ABRIL, DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER 2019 (DEFC) AMB EL CFGS D’ENSENYAMENT I ANIMACIÓ SOCIOESPORTIVA

El DEFC (Dia de l’Educació Física al Carrer) es posa en marxa a l’Andreu Nin gràcies a l’alumnat de 1r curs del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva.

Aquesta iniciativa es va dur a terme per primer cop l’any 2011 de la mà d’un professor d’Educació Física d’Astúries. Va decidir sortir al carrer amb els seus alumnes a fer classe. L’objectiu era mostrar als veïns com és l’actual EF, una activitat d’aula desconeguda de la ciutadania.

Actualment, enguany se celebra la novena edició, el DEFC aplega estudiants, professors i voluntaris, que esdevenen protagonistes de l’Educació Física als carrers i places de pobles i ciutats de tot l’Estat, seguint el lema “ESTIL DE VIDA ACTIU PER A TOTS I PER SEMPRE”.

Des del Mòdul Professional de Planificació de l’Animació Socioesportiva del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva, l’alumnat de 1r curs ha treballat en aquest projecte per poder celebrar-ho aquest dijous 25 d’abril.

L’event tindrà lloc a La Rambla del Vendrell, municipi on s’ubica el nostre institut, des de les 11 del matí fins les 13 hores, aproximadament. Aplegarà tot l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut. A més, s’afegeix a l’event, després de fer les gestions necessàries, un grup d’unes 20 persones del col·lectiu de gent gran del municipi, els quals participaran, de forma voluntària, en les diferents activitats elaborades per l’alumnat del cicle.

De moment, us deixem el cartell informatiu elaborat pels coordinadors d’aquest projecte, alumnes del cicle.

Esteu tots/es convidats!!!