CONSELL ESCOLAR

MEMBRES:

Atenent a les proporcions que s’estableixen en la normativa vigent, el nombre de representants el determina el propi Consell Escolar periòdicament, per a cada sector.

1. Membres nats:
    • La directora del centre, que n’és la Presidenta
    • El/la cap d’estudis
    • El secretari del centre (amb veu i sense vot ). És el secretari del Consell Escolar.
    • CCS
  2. Membres de designació directa:
    • Un representant de l’Ajuntament del Vendrell.
    • Un representant de l’Associació de mares i pares d’alumnes, designat directament per la Junta de l’AMPA.
    • Un representant del sector empresarial (Amb veu i sense vot ): Persona designada per una associació o agrupació empresarial invitada a participar, d’entre els sectors relacionats amb la FP que s’imparteix en el centre.
    • Una persona responsable de la coeducació (pot ser professor/a, pare, mare o alumne)
  3. Membres electes :
    • Vuit representants del Claustre : professors/es, designats en votació de Claustre.
    • Un representant del PAS : designat per votació entre el personal d’administració i serveis
    • Tres representants dels alumnes: designats per votació pels alumnes del centre.
    • Tres representants dels pares/mares: designats per votació pels pares i mares amb dret a vot.