XXIV TROBADA DE CORALS D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

Alumnes de 1er Cicle de l’ESO del nostre institut junt amb alumnes de lIES Baix Penedès van participar el dia 10 de maig a la XXIV Trobada de Corals d’Educació Secundària què es va celebrar a l’Auditori Josep Carreras de Vila-seca.

Després d’un assaig general del repertori de cançons de la trobada, corals de diferents instituts del Tarragonès, Baix Penedes, Baix Camp, Alt Camp i del Priorat van interpretar el seu repertori individual. En quart lloc va actuar el nostre cor de 52 dos veus amb la cançó “Músic de carrer” de Txarango. Seguidament, en acabar aquestes actuacions on vam poder gaudir d’un variat repertori de diversos estils de música, tots plegats vam cantar la cançó “Persones Iguals”, amb un text que parla sobre la igualdad entre gèneres i el respecte mutu en una societat pluricultural, al mateix que realitzavem una percussió corporal del Santi Serratosa. I, per finalitzar, vam poder escoltar en viu l’orquestra del Conservatori de Vila.seca, cantar la Cançó de la Trobada i els Segadors.

En definitiva, els nostres alumnes van poder viure la música de diferents maneres i compartir-la amb altres joves.