XERRADA D’ANTIGUES I ANTICS ALUMNES DE CAI

Abans de marxar de vacances de Nadal, antics i antigues alumnes del CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria ens van visitar per explicar al nou alumnat les seves experiències personals quan van cursar el cicle formatiu. Van parlar del seu curs, de com els hi va anar, com s’ho van gestionar, dels diferents crèdits, de la formació en centres de treball (FCT), del professorat… Van ser unes exposicions molt enriquidores per tots i totes les assistents. I l’alumnat d’aquest any va poder preguntar als i les exalumnes aquells dubtes que tenien així com també van rebre consells molt interessants per treure’s el curs.

Aquesta activitat l’hem estat programant cada curs acadèmic, i ho seguirem fent, ja que els i les alumnes ho valoren molt positivament al ser exalumnes qui parlen de les seves experiències personals i, per tant, se senten més identificats. També és una manera de tornar a retrobar antigues i antics alumnes i que participin en una activitat del centre i del cicle que van estudiar.

Antigues alumnes explicant les seves vivències al cursar el cicle.

L’alumnat escoltant atentament les explicacions.