VIATGE A GRÈCIA ERASMUS

La setmana passada les alumnes Marina Rull i Nerea Gómez de 1r de Batxillerat han estat a Volos, Grècia, per paticipar amb una de les sortides previstes en el projecte “Flying with the wings of Mythology through time and space” del progama Erasmus +. Les alumnes han estat acompanyades per la coordinadora del projecte Sari Bernal i la directora del centre Susana Ecay. Durant aquesta setmana en la que han compartit experiències educatives i socials amb l’alumnat grec i les seves families , han visitat les restes arqueològiques del Temple d’Apol·lo a Delfos, els Monestirs de Meteora i la ciutat d’Atenes, així com han realitzat activitats al voltant del poble de Volos i Agria, totes elles relacionades amb la mitologia grega que vertebra el projecte. Les alumnes han gaudit d’una experiència única que serà difícil d’oblidar.

Viatge a Grècia Erasmus