VIATGE A CARCASSONNE I TOULOUSE

Un any més, els alumnes de francès de 2n i 3r d’ESO del nostre centre han participat en un viatge al sud de França, del 30 de març a l’1 d’abril. Aquesta vegada han compartit l’experiència amb un grup d’alumnes de l’Institut Coster de la Torre de La Bisbal del Penedès.

Dimecres vam arribar a Carcassonne al migdia i vam poder visitar La Cité, ciutat fortificada d’arquitectura medieval. Allà els alumnes van portar a terme un divertit joc de pistes; una dinàmica de grup que els hi va permetre interactuar amb els nadius i així practicar la llengua.

Dijous ens va sorprendre la pluja a la Cité de l’Espace, on hi vam passar tot el matí. Admirar la Terra vista des de l’espai, en 3D, embarcar-nos en un viatge al cor del Sistema Solar, descobrir la vida dels cosmonautes a bord de l’estació espacial MIR, poder veure el coet Ariane 5 a escala real, aprendre a caminar sobre la Lluna o posar a prova els nostres sensors de moviment, van ser algunes de les activitats de les que vàrem poder gaudir en aquest parc temàtic. La tarda la vàrem passar descobrint els monuments i racons més importants de la ciutat de Toulouse.

L’últim dia d’aquest viatge ens vam endinsar en la ciutat medieval de Carcassonne i, amb la visita guiada del Rémy, vam gaudir del conjunt històric tal com és, amb els seus bells racons que tenen el poder de traslladar al viatger fins l’Edat Mitjana.

Una experiència enriquidora que de segur no oblidaran.