TREBALL CONJUNT DE L’ESCOLA D’OFICIS I EL GRUP ENDAVANT

Des de l’inici dels grups Endavant -curs 2011-2012-, l’Escola d’Oficis del Vendrell ha col·laborat en el projecte. Els alumnes que hi estan estudiant So i Imatge,  entrevisten els nostres alumnes mentre desenvolupen les seves tasques quotidianes a les diferents empreses i habitualment mentre fan l’exposició a l’Eina del 2n trimestre .Aquest any, però, la gravació s’ha fet al propi institut, concretament al taller de tecnologia mentre realitzaven els seus productes.

A final de curs se’ns fa la visualtzació del vídeo on es veu de manera general el que ha estat el pas de cada promoció d’alumnes  pel GE4.

Si voleu veure el resultat final, haureu d’esperar fins a final de curs que penjarem el vídeo sencer.