TROBADA CATALANA D’ESCOLES VERDES D’EDUCACIÓ ESPECIAL

El passat divendres 17 de maig l’Institut Andreu Nin ha participat en la Trobada catalana d’Escoles Verdes d’Educació Especial que ha tingut lloc al Vendrell.

En la trobada s’ha dut a terme una Taula de bones pràctiques d’educació per a la sostenibilitat en la qual han participat un centre del Bages, un del Vallès Occidental i un altre d’Albacete.

Per altra banda hi ha hagut un Intercanvi d’experiències entre centres. Una taula d’intercanvi ha estat de Centres d’Educació Especial i l’altra de SIEI’s.

Dues professores de l’institut, Tere Elias (coordinadora d’Escoles Verdes) i Feli Barreres (professora del SIEI) han participat en representació de l’INS Andreu Nin, presentant el Projecte Hort,  que consisteix en la creació d’un hort ecològic per part de l’alumnat del SIEI i l’elaboració de receptes amb aquests productes.

Ha estat una experiències molt enriquidora!