SORTIDA A LA NEU 2019

Benvolgudes famílies,

Un cop més, des del Departament d’Educació Física de l’Institut Andreu Nin organitzem la sortida a la neu que s’ofereix cada any. Aquesta sortida està destinada a tots els alumnes d’ESO i Batxillerat.

Aquest curs, la sortida es farà els dies 20, 21 i 22 de març del 2019.

Pistes d’esquí Combinació entre estacions d’esquí dels Pirineus francesos i catalans. Visita segons condicions climatològiques i de la neu.

• Font Romeu – Les Angles –Porté
  • La Molina – Masella
Allotjament Hotel Park Puigcerdà a Puigcerdà (habitació, esmorzar i sopar).Els dinars a pistes de dijous i divendres seran dinars calents als restaurants de les pistes d’esquí. El dinar del primer dia no està inclòs.
El preu inclou
  • Allotjament
  • 2 pensions completes (amb dinar al restaurant de pistes).
  • Autocar (viatge i desplaçaments a pistes).
  • 3 forfaits per als remuntadors.
  • 5 hores de monitors d’esquí o surf de neu en horari de matí i tarda.
  • Assegurança a pistes.
  • Lloguer de material d’esquí o surf de neu per als 3 dies.
  • Banys termals a Dorres.
  • Excursió amb raquetes de neu (segons climatologia i estat de la neu).
Preu de l’activitat 280€ Per  facilitar el pagament i fer a les famílies més accessible aquesta sortida, el pagament de la sortida es realitzarà fraccionat en 3 terminis.A més a més, a cada alumne que faci la paga i senyal corresponent, que s’haurà de fer abans del 14 de desembre, se li lliurarà un talonari amb què podrà finançar-se la sortida (fins a 200 €). Si es venen totes les paperetes, es podrà recollir mig talonari extra (100€). IMPORTANT!!! En el cas que finalment no es pugui anar a la sortida, l’alumne haurà de retornar els diners de la venda del talonari i les paperetes restants.
Observacions Els alumnes amb al·lèrgies alimentàries tindran un menú especial per a cada cas. És obligatori comunicar-ho al professor responsable.Hi ha servei de lloguer d’anorac i pantalons de neu pels 3 dies  amb els següents preus:

• Anorac i pantalons: 23€
  • Anorac: 14€
  • Pantalons: 11€

Segons la normativa vigent, serà obligatori portar la targeta sanitària europea i una autorització realitzada pels mossos d’esquadra per viatjar a l’estranger.

Per sol·licitar la targeta sanitària europea haureu d’anar a les Oficines de la Seguretat Social del Vendrell (C/ Camí Reial) o bé per internet a http://www.seg-social.es. Per trametre l’autorització caldrà portar la documentació corresponent a qualsevol oficina dels mossos d’esquadra:

• Fotocòpia del DNI/NIE o passaport del pare, mare o tutor que autoritza l’alumne a sortir a l’estranger.
  • Fotocòpia del DNI/NIE o passaport de l’alumne.
  • Fotocòpia del llibre de família o document que acredita que l’alumne és fill de qui autoritza la sortida o bé en té la custòdia.

Nota: DNI si es té la nacionalitat espanyola, NIE si sou ciutadans comunitaris, passaport si no sou ciutadans comunitaris. És important no deixar aquests tràmits per a l’últim moment.

Aquest preu està pensat per a un mínim de 40 alumnes, si no s’arriba al nombre mínim d’inscrits, el preu es veurà una mica modificat a l’alça.

NOTA IMPORTANT: no es retornarà cap import de la inscripció tret que no sigui per una causa greu com per exemple lesió d’un alumne o alguna altra causa de força major que impedeixi l’assistència de l’alumne. En cap cas per un canvi d’opinió motivat per exemple, per una baixada del rendiment escolar o per un mal comportament.

FORMA DE PAGAMENT:

• 1r pagament:  80€, en concepte de paga i senyal, abans del 14 de desembre del 2018. També caldrà fer la inscripció a través  de la pàgina web o del Classroom del seu fill/a.
  • 2n pagament: 100€ abans del 18 de gener del 2019.
  • 3r pagament: 100€ abans del 15 de febrer del 2019.

CODI DE BARRES PER FER EL PAGAMENT

Cal fer l’ingrés corresponent a qualsevol oficina de La Caixa utilitzant el següent codi de barres. A l’apartat de “CONCEPTE” cal indicar: “SORTIDA NEU” i el NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE.

Pot fer la inscripció a través del següent formulari