Simulacions TCAI

L’alumnat de CAI va participar, el passat 27 i 28 de febrer, a les segones jornades de simulacions al centre. Es tracta d’una activitat pràctica i immersiva en què es treballen de forma competencial els coneixements adquirits sobre tècniques d’infermeria, ergonomia, mobilització i benestar del pacient i higiene sanitària; així com les capacitats d’organització del treball, gestió del temps i comunicació assertiva i proactiva. Aquesta vegada, les nostres pacients voluntàries, que són ex-alumnes nostres, patien situacions que afecten els sistemes digestiu i renal.

Tant l’alumnat com nosaltres hem gaudit de les jornades, hem après i hem observat com estem creixent com a persones i com a futurs TCAI.