SEGELL DE QUALITAT NACIONAL 2019

Els alumnes del SIEI de l’Institut Andreu Nin, junt als d’altres dos centres educatius de les Illes Açores, van participar el curs passat en un projecte E-Twinning anomenat “Cinema- desafio creativo das stem”. Com a resultat de tot l’esforç, tant de l’alumnat com del professorat implicat, acabem de rebre el “SEGELL DE QUALITAT NACIONAL 2019”.

Aquest guardó suposa, sens dubte, el reconeixent per l’exel·lent treball en equip a través de la xarxa europea de col·laboració escolar. El fet de rebre aquest premi ens ha servit d’incentiu per a continuar millorant la qualitat de la nostra feina, treballant en l’aplicació significativa de les TAC a l’aula així com en el desenvolupament de la competència plurilingüe de l’alumnat.

Després d’això, aquest curs, continuarem encara amb més il·lusió participant en els projectes “Christmas Time” i “STEM Cooking – sustainability and responsability”. Tots dos projectes són completament en anglès i hi participen 12 països europeus, per la qual cosa l’alumnat augmentarà l’habilitat en aquesta llengua en diferents contextos d’aprenentatge.

Des del SIEI encoratgem el nostre alumnat a seguir treballant i aprenent!