D’OLIMPÍADES DE BIOLOGIA

El passat 8 de febrer vàrem gaudir d’un matí de dissabte d’allò més biològic. Quatre alumnes de 2n de Batxillerat, juntament amb la seva professora de Biologia (jo mateixa), ens vàrem desplaçar fins a la URV de Tarragona per disputar la primera prova de les Olimpíades de Biologia.

Així, al llarg del matí es va realitzar la prova escrita (que segur, va anar molt bé) i vàrem disfrutar les cinc juntes d’un esmorzaret.

Com cada any, és un plaer i un orgull per nosaltres com a departament d’experimentals, que alumnes com vosaltres tingueu aquest interès per la Biologia… una pena que tan sols poguéssiu venir quatre de vosaltres, ja que per la limitació de participants per centre moltes de les vostres companyes i companys es van haver de quedar fora… se us va trobar a faltar!

Ara a esperar els resultats i a continuar disfrutant de la Biologia.