SANT JORDI AL SIEI DE L’INSTITUT ANDREU NIN

Un any més, la festa de l’amor i la cultura tornà a emplenar de gent els carrers, de llibres els prestatges i de roses les paradetes.  Des del SIEI de l’Andreu Nin ens vam afegir a la festa o, millor dit, al seu preludi.

Amb certa normalitat, com si res hagués passat aquests darrers dos anys, el passat 22 d’abril l’alumnat del SIEI va celebrar aquest Sant Jordi amb la venda de punts de llibre artesanals que van fer el propis alumnes i roses. Entre els marcadors podíem trobar dracs, princeses, cavallers, cavalls i roses. Tot fet amb goma eva, feltre, ulls mòbils, rodones de fusta i palets de gelat.

Amb la pràctica que han anat adquirint al taller de compres, que realitzen setmanalment, els alumnes van gestionar les seves vendes muntant  una paradeta al MERCAT del Vendrell, on es van esgotar gairebé tots els punts de llibre  i gran part de les roses. També es  van repartir roses per l’institut, prèvia comanda del professorat.