PRESENTACIÓ FINAL DE TRIMESTRE

Aquest curs, com tots sabem, té una nova normalitat, i l’Endavant, més que la resta de grups de l’ESO, s’ha hagut d’adaptar als nous canvis. Els nostres alumnes han viscut de primera mà la problemàtica que ha suposat i suposa la pandèmia per a les empreses del nostre municipi,  però tot i els entrebancs podem dir que hem superat amb èxit aquest 1r trimestre.

Un dels canvis ha estat la presentació del PFI. Cada any, quan acabem el Projecte Formatiu, ens reunim amb els companys dels altres centres a l’Eina per tal de mostrar el treball que hem realitzat: els   punts d’investigació, el  producte   i explicar l’estada a l’empresa. Aquest curs també ho hem fet, però de manera virtual. Els tres instituts hem hagut de fer telemàticament les nostres presentacions. El resultat no ha estat el mateix però és l’única manera que hem trobat per no desvirtuar el Projecte inicial.

Esperem que a final de curs tots els alumnes de l’Endavant del Vendrell puguem sortir en una mateixa foto  grupal.