PARTICIPEM EN EL PICA LLETRES!

Les alumnes de 2n d’ESO Paula Robert, Antònia Lluch i Sofia Li van participar en el concurs Pica Lletres en la seva versió ràdio. Els estudis de Ràdio Vendrell ens van acollir en aquesta fase del concurs.

La participació consistia en un seguit de proves que van haver d’anar superant fins a arribar a la Gran paraula, la prova final. Entremig van haver de lletrejar paraules, de més fàcils a més difícils, buscar el barbarisme intrús i contestar preguntes després d’haver sentit una cançó. La Paula, l’Antònia i la Sofia ho van fer molt bé, van anar superant les proves amb gran solvència fins a acumular un màxim de 3.100 punts. Per altra banda, l’altre institut participant, que es trobava a la seva ràdio local, només aconseguia sumar un total de 800 punts.

Finalment, els va tocar lletrejar l’última paraula, la més difícil, la Gran Paraula! Amb una aposta de 1.000 punts, van posar tota la confiança en la prova però malauradament no la van aconseguir. Tot i això, es van proclamar guanyadores del concurs d’aquell dia tot i no entrar en el pòdium del Picarànquing.

De ben segur que ha estat una experiència molt gratificant per a les nostres alumnes, en van sortir molt contentes i satisfetes amb la seva participació, ja que a banda que ho van fer molt bé, no tothom té l’oportunitat de gravar un programa per la ràdio! Esperem qui continuïn tan animades i que les puguem veure l’any que ve al Pica Lletres televisiu.