PARTICIPACIÓ EN EL FÒRUM D’ESCOLES VERDES

El passat dimarts 26 de març, va tenir lloc a Salou el FÒRUM D’ESCOLES VERDES destinat als centres d’educació secundària, batxillerat i cicles formatius de les comarques del Tarragonès, Baix Penedès, Alt Camp, Baix Camp i Priorat.

El Fòrum d’Escoles Verdes es basa en un intercanvi d’experiències entre els centres participants.

La novetat d’aquest fòrum era “El Mercat d’intercanvi d’experiències” on cada centre exposava una activitat que realitza durant el curs relacionada amb qualsevol dels àmbits de treball del projecte Escoles Verdes.

Des de l’institut Andreu Nin ens hi vam desplaçar 2 alumnes del cicle formatiu de grau superior d’EAS acompanyats d’una professora de la Comissió d’Escoles Verdes per presentar l’activitat organitzada pels departaments d’Experimentals i d’Educació Física que consisteix en realitzar una sortida al Parc Natural de la muntanya de Montserrat on els alumnes d’EAS fan el guiatge a l’alumnat de 3r d’ESO.

Prèviament al “Mercat d’experiències” van haver-hi uns tallers formatius per al professorat i l’alumnat.

Un dia molt rodó on volem destacar la participació dels Cicles Formatius!