GAUDIM DEL TEATRE

Els alumnes de l’ESO van poder gaudir d’una jornada de teatre en majúscula. Vam tenir el privilegi de poder assistir a la representació de l’obra “La tendresa”, d’Alfredo Sanzol, al teatre Poliorama, a Barcelona, a càrrec de la companyia Dagoll Dagom i T de Teatre i amb la participació d’actors coneguts com Laura Aubert, Javier Bertran, Elisabet Casanovas, Marta Pérez, Jordi Rico i Ferran Vilajosana.

La tendresa és una obra contemporània que se situa a les acaballes del segle XVI i que narra la història d’una reina i les seves dues filles que naufraguen expressament en una illa deserta perquè odien els homes i no volen saber res d’ells. El que no saben, però, és que en aquesta illa fa 20 anys que hi viu un llenyataire amb els seus dos fills i que s’hi van instal·lar precisament perquè odien les dones i no en volen veure mai més cap. Quan la reina i les dues princeses descobreixen que no estan soles, es vesteixen d’homes per protegir-se. I aquí comencen les aventures, els embolics, els enamoraments i les confusions.

Una comèdia de la qual els alumnes van poder gaudir i que els van agradar moltíssim, i així ho demostraven les riallades constants que se sentien a la platea. Una gran experiència per tots ells i que des del departament de Llengua i literatura catalana volem que serveixi per despertar el gust pel teatre als anostres alumnes!