OLIMPÍADES DE QUÍMICA!

El passat 4 de març, 4 alumnes de 2n de Batxillerat (Nerea Gómez, Sofía Mayans, Marta Muñoz i Marina Rull) junt amb la seva professora, vam anar a l’URV per participar en la 33a Edició de l’Olimpíada de Química de Catalunya. Vam sortir del centre cap a les 14:45h i vam marxar totes juntes a la universitat. Una vegada allí, vam anar al campus de la Facultat de Química. A les 16h començava la prova i uns minuts abans ja les van deixar entrar, estaven una mica nervioses perquè era el seu primer examen a la universitat! Després de 2 hores i mitja d’examen, ens vam tornar a trobar a la sortida. Elles tenen poques esperances de passar la fase local, tot i que segur que no els va anar tan malament com diuen! D’aquesta fase, se’n classifiquen 21 alumnes i si passen, aniran a la fase nacional que tindrà lloc a València. Encara que no hi vagin, estem molt contents que any rere any hi hagi alumnes que vulguin participar amb concursos científics. L’experiència va ser molt bona i a més, van tenir el seu primer contacte amb la universitat!