“ESCAPE ROOM” AMB TIRANT LO BLANC

El passat divendres els alumnes de 1r de Batxillerat van poder gaudir de l’experiència de participar en un joc d’escapada del qual van disfrutar molt.

L’activitat estava inspirada en un dels grans clàssics de la literatura catalana, Tirant lo Blanc, lectura prescriptiva de Batxillerat. Per començar, es van haver de posar en situació, posar-se a la pell d’un presoner de l’època, tancat en una cel·la d’on no poden fugir si no resolen tots els enigmes plantejats. El grau de dificultat era alt, amb molts misteris per resoldre. Finalment, els temps se’ls va menjar i els va ser impossible aconseguir la llibertat.

Aquest tipus d’activitats són molt positives per als alumnes perquè treballen la literatura des d’una altra perspectiva, molt diferent a l’habitual. Enriqueixen i motiven els alumnes i per això, des del Departament de Català, intentem potenciar-les per aconseguir i consolidar nous aprenentages.