L’INS EL FOIX PARTICIPA AL TASTEST D’OFICIS

Un any més els alumnes del FIL de l’institut dels Monjos han participat amb el grup Endavant al Tastet d’Oficis que preparen els professors i alumnes dels CFGM per als diferents grups de  4t ESO. Al llarg del matí, els alumnes han anat passat per les diferents aules i tallers on se’la ha explicat en què consisteix el cicle i han pogut fer jocs  i pràctiques de diferents activitas.

Al taller d’Electromecànica de vehicles han pogut  mirar els diferents nivells, han canviat bateries de cotxes, bombetes, rodes,…Al cicle d’Activitas comercials han vestits maniquis, han dissenyat el logotip d’un producte i han confeccionat un aparador.

A Gestió Administrativa i Jurídic han jugat al Kahood, han fet un bingo amb definicions i vocabulari propi del cicle i han fet un simulacre de judici.

Atenció a persones amb situació de dependència s’han posat al lloc de persones amb discapacitat visual, s’han pres la tensió,i han vestit i desvestit tant nadons com persones adultes.

A Cures auxiliars d’infermeria han après com rentar-se les mans, i a fer un massatge cardíac en espera de l’ambulància.

I per finalitzar a Instal·lacions elèctriques han vist diferents circuits i han conegut el nostre Andreu, el robot estrella, tot i que encara no està en ple funcionament.