VIATGE DE FINAL DE CURS DE BATXILLERAT

Els nostres alumnes de 1r de batxillerat han realitzant el viatge de final de curs a Roma durant aquest mes de març. Aquests dies han visitat diferents parts de la ciutat com el Coliseu, el fòrum romà, el panteó i les places més importants de la ciutat (Piazza Spagna, Popolo, Navona, Fontana de Trevi). I també han tingut l’oportunitat de visitar La Basílica i la plaça de Sant Pere.
Durant aquests dies ens ha acompanyat un temps meravellós i tots, tan alumnes com professors, ho hem passat d’allò més bé. Hem fet xarango, xerinola, disbauxa i gresca pels carrers d’Itàlia sempre amb sentit comú. A més cal fer especial menció al bon comportament dels alumnes així com el tarannà col·laboratiu i la seva bona predisposició a les activitats proposades.
Així dóna gust viatjar!!!
És de veres, no és propaganda.