GRADUACIÓ 4T D’ESO 2019

El curs ja s’acaba i, pels alumnes de 4t d’ESO, hi ha una data molt important, la de la seva graduació. Ahir, vam celebrar-la amb una festa molt emotiva que assenyala el final d’una etapa i el començament d’una altra.

Els alumnes, acompanyats dels seus familiars, amics i professors, van recollir els seus diplomes i van amenitzar l’acte amb unes fantàstiques actuacions musicals, de ball, d’una lectura en veu alta. Inclús van comptar amb un espectacle de màgia.

La festa, es va dur a terme al teatre Àngel Guimerà del Vendrell amb una decoració de luxe, pròpia d’aquest moment tan especial. Aquest decorat va ser realitzat pel departament artístic sota la direcció artística d’Ester Ramón i amb la col·laboració d’alumnes i professors voluntaris de tots els nivells de l’ESO. Tot això gràcies a la coordinació inestimable del professor Emilio Pons.

Alumnes graduats, us desitgem un futur ple d’èxit! Us trobarem molt a faltar!