EL NADAL ARRIBA A L’AULA D’ACOLLIDA

L’esperit nadalenc ha envaït l’Aula d’Acollida durant la setmana prèvia al 24 de desembre. Per treballar aquesta festivitat, els alumnes han realitzat un seguit d’activitats amb les quals han descobert algunes de les tradicions més arrelades a Catalunya.

En primer lloc els alumnes han rebut una visita… i és que ha vingut el Tió! A través de lectures i vídeos ens hem endinsat en el seu origen. Després hem après la seva cançó i l’hem cantada per fer-lo cagar.  El Tió ha respost com cal i ens ha regalat llaminadures!

També hem treballat el vocabulari corresponent a aquesta època de l’any a través d’un abecedari de Nadal, jocs interactius, poemes i cançons… A més hem fet postals per Internet i hem creat el nostre propi arbre dels desitjos amb cartolines, el qual decora una de les parets de l’institut.

Des de l’Aula d’Acollida desitgem bon Nadal a tothom i esperem que aquest 2021 ens porti molta salut i es compleixin tots els vostres desitjos!