DES DE L’AULA D’ACOLLIDA CELEBREM LA CASTANYADA

La setmana prèvia al dia 1 de novembre d’aquest 2019, l’alumnat de l’aula d’acollida va celebrar, un any més, la Castanyada.

Cercàrem quines festes se celebren en les pròpies cultures d’origen en aquest època de l’any i quines són les festes i quins són fruits de la tardor aquí a Catalunya.

D’entre les receptes per a fer panellets que vam trobar n’escollírem una de realitzable a classe i, gràcies a la col·laboració de l’alumnat de la SIEI que ens va anar a comprar els ingredients i gràcies al forn que ens van cedir des de Cicles Formatius, els vam elaborar a l’aula i a les respectives dependències del nostre institut.

Per compartir-los amb  la resta de companys de l’institut convocàrem un concurs sobre aquesta tradició catalana a partir d’un Kahoot preparat des de la nostra aula, adreçat a 1r d’ESO. Cada aula de primer obtenia un guanyador o una guanyadora. A cada guanyador/guanyadora se’l va obsequiar amb una ració de panellets ben embolcallats amb  les paperines, etiquetes i lligams que prèviament havíem preparat nosaltres mateixos a mà.

La resta de panellets, també amb les seves respectives paperines individuals i personalitzades, ens la vam repartir com a record entre tots els membres de l’aula.

Ens ha resultat una experiència molt agradable i enriquidora!!!

Gràcies a tothom qui ens va ajudar a fer-ho possible.

Bon profit i fins la propera!!!