CINEMA-DESAFIO CRIATIVO DAS STEM

Com ja us vam informar en un aricle  anterior, els alumnes del SIEI de l’Institut Andreu Nin van participar en un projecte Etwinning (també projecte Scientix) a nivell europeu.

Aquest projecte l’hem fet de la mà de dos centres educatius d’alumnes amb NEE de les Illes Terceira, a les Açores (Portugal). Un d’ells és l’EBI (Escola Bàsica Integrada) de Praia da Vitoria i l’altre l’EBI d’Angra do Heroísmo.Ha estat un viatge conjunt  en què hem compartit experiències, monuments, gastronomia, festes, tradicions locals… a través de produccions de vídeo entre tots tres centres

Després de tota la feina feta estem molt orgullosos d’haver estat seleccionats per presentar aquest projecte al INTERNATIONAL LUMAT SYMPOSIUM 2019, del 5 al 7 de juny, per ser considerat un dels millors projectes STEM (ciència, tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques). Així, el passat dimecres 6 de juny, la nostra companya Sandra Leite, professora de l’EBI a les Açores, en representació dels tres centres participants, i Anabela Triastão, ambaixadora eTwinning i Scientix per a les Açores, van ser les encarregades de presentar el nostre projecte al ja citat INTERNATIONAL LUMAT SYMPOSIUM 2019, al campus universitari de Jyvaskyla a Finlàndia.

Us deixem un vídeo resum de tota la feina feta conjuntament.