CELEBREM LA CASTANYADA A L’AULA D’ACOLLIDA

La Castanyada ha arribat, un any més, a l’Aula d’Acollida. Enguany la covid-19 ens ha impedit cuinar a classe els panellets, però hem trobat altres maneres de celebrar aquesta festa i conèixer així una mica més la cultura catalana.

Hem treballat aquesta tradició a través d’explicacions, vídeos, lectures i cançons… i després hem posat a prova què en sabíem amb un concurs a través de l’aplicació Quizziz! A més, hem parlat de les festes que se celebren a les cultures d’origen dels alumnes i les hem posat en comú en un mapa del món interactiu a través de l’aplicació Padlet.

També hem descobert que són les castanyes i els moniatos, així com altres fruits de la tardor. Ho hem fet mitjançant l’elaboració d’uns clauers que amagaven paraules ocultes pròpies d’aquesta estació de l’any.

Tot i que no hem pogut cuinar els panellets, sí que hem volgut deixar un espai a classe a aquests dolços tan típics de la terra. Per això hem conegut com es fan a través d’un vídeo i després alguns dels alumnes han creat la seva pròpia recepta!

cof

Us deixem fotos d’alguns alumnes amb els clauers de la tardor fets per ells mateixos!