ODONTOLOGIA CONSERVADORA PER AMADENT

La Raquel Martínez Nova, Directora de la clínica dental AMADENT, empresa col·laboradora del Vendrell en la formació dels alumnes en pràctiques, va realitzar una xerrada als alumnes de CAI sobre l’Odontologia conservadora: tractaments, materials i noves tecnologies. A més, la xerrada va servir per apropar als alumnes del cicle al camp de l’odontologia com a sortida professional i acadèmica, ja que l’auxiliar dental és un dels perfils professionals associats a aquests estudis.

Agraïm a la Raquel Martínez la seva implicació amb el CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria i amb l’Institut Andreu Nin tant per realitzar aquesta interessant xerrada com per col·laborar en la formació dels alumnes en les seves pràctiques des del seu centre, la clínica dental AMADENT el Vendrell.

Moltes gràcies!!!